Mobilbloggning

Sådär ja nu verkar ju även blogg.se fått en app så jag testar väl.
Något missnöjd måste jag erkänna då upplägget här inne verkar sådär. Man kan ju inte lägga in bilder nånstans mitt i texten till exempel...

Uppdatering om träning: går väl sisådär, har typ inte tränat sen förra inlägget. Huja mej vad jag ligger efter med träningen. Men jag ska ta tag i det för det har jag lovat mej själv =)

Jag har fyllt 29 och fått längdskidor för att kunna göra en tjejklassiker... Det kommer ätt hända förhoppningsvis 2012 beroende på träningsmöjligheter och platser kvar på de lopp som krävs för en tjejklassiker. Annars siktar jag på 2013 det funkar också!

Barnen mår bra!
Ottilia pratar hela tiden precis som sin storasyster. Munnarna går i ett, som att dom har någon slags inbördes tävling om vem som kan säga flest ord på en dag =)

Nu ska jag plocka upp minstingen ur badet och lägga henne.

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0