tisdag 27 september 2011

Hösten är här på allvar och jag bloggar ingenting...
Ska försöka skärpa mig men det är svårt med heltidsjobb, familj, ett hus och matlagning.

Tänkte passa på¨att snabbuppdatera om Tjejmilen, vi sprang på 61 minuter jag och Johanna. Fan va snabba vi va!! =) Asså för att inte ha tränat stenhårt så gick det ändå väldigt bra och jag är supernöjd.
Måste nu anmäla mig till nästa års "Tjejmil" och springa den på under 60 minuter. Det är mitt träningsmål fram till nästa höst!

Ananrs flyter livet på, barnen mår bra, försäldrarna är trötta men mår bra. Tobias jobbar sista dagen på sitt gamla jobb på fredag sen ska han börja jobba med pappa. Det ska nog gå bra =)

Nu tillbaka till jobbet denna soliga höstdag i Gagnef!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0