torsdag 10 mars

Så var det snart slut på denna veckan också.
Det känns skönt att snön har så smått börjat smälta bort.
I måndags var jag på dejt med mina fina mammor fårn Lillys mammagrupp.
Vi åt och skrattade gott. Skönt med lite mammamys och vardagslyx i början av veckan. Det får resten av veckan att inte verka lika lång =)

Solen har ju vågat sig fram mer och mer vilket har resulterat i mindre och mindre snö =) Lite halka får vi väl stå ut med om vi vill ha sommar.
Vi har varit ute och lekt en del och sen har vi varit inne och lekt en del.
Barnen känns friskare och allt går mycket lättare och smidigare.
Lilly har varit på toppenhumör för det mesta, även om hon busar en del med sin kära mamma... =)
Ottilia har trots tänderna varit en snäll och rar bebis =) Visst hon sover fortfarande dåligt på nätterna men jag behöver iallafall inte mata henne. För det mesta räcker det med att jag bär in henne i vår säng.
Toppen tycker jag.

Här kommer lite bilder från veckan.

         



         







Nu ska lilla Ottilia, som hoppat över sin förmiddagslur, få lite tidig lunch innan hon somnar sittandes på golvet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0