tisdag 22 mars

Nu har det nästan gått en vecka sen jag sist uppdaterade bloggen.
Jag är kass! =)
Eller jag har så mycket att göra hela tiden och nu har ju solen kommit hit och snön har börjat smälta så vi är mest utommhus och där har jag ju ingen dator... Dålig ursäkt jag vet men det är ju iallafall en ursäkt...

Sitter och väntar på desperata husfruar så jag tänkte att jag slänger ut några bilder från veckan som varit.


Lilly provar min nya bikini.

    
Fruktpaus i solen.


Kusin Alma vilar sig lite i solen.


Ottilia får också vara med och leka.


Snygg som få i Lillys solglasögon.

    
Lilly leker i det som vi hoppas är den sista snön för den här vintern.


Frukosttjejer.


Snygg tjej på väg till dagis.

Ja det var väl veckan som har varit.
Full fart och fint väder =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0