onsdag 16 mars



Oj vad tiden går fort...
I helgen lämnade jag och mannen bort båda barnen till farmor & farfar och drog iväg på kryssning och möite med mitt jobb. Vi åt gott och drack nog lite för mycket vin... =) Jag drog med mig min mammas kompis på alla båtens dansgolv och skakde rumpan tills dom stängde =) Oj så kul det var. Skulle ju kanske ha passat på att sova när man var barnledig men när skulle jag då ha haft tid att dansa?
Hade träningsvärk av all dans och huvudvärk av allt vin på söndagen. Men kul hade jag iallafall =)

Tjejerna hade haft det bra hos farmor & farfar.
Kusin Alma hade varit där och dom hade lekt och badat hela lördagen.

Natten mellan söndag och måndag fick Lilly ett av sina falsk krupp anfall och sen dess har hon varit förkyld.
Jag förstår inte att förkylningarna alltid måste börja med krupp.
Lilly var hemma från dagis måndag och tisdag. Idag gick hon dit och nu har hon deckat i soffan. Det är ju gymnastik ikväll men om hostan inte blir bättre under eftermiddagen struntar vi nog i gympan idag, Vi får se vad som händer när hon vaknar. Hon lär väl bli knäckt om hon inte får gå...



Nu i veckan har Tina flyttat hit. Hon löper och är elak mot Guapo så får hon bo här. Dessvärre är Ottilia jätterädd för alla hundar och så fort Tina rör sig så grinar Otto... Hoppas hundräddheten släpper snart!
Lilly är ju inte det minsta rädd och har aldrig varit heller. Hon älskar hundarna och vill gärna leka med dom och möter vi en hund när vi är ute vill hon klappa =)
              


Vi har lekt både inne och ute i veckan.
Här kommer lite bilder på de söta tjejorna =)





         





          


Otto är ett matvrak som mer än gärna äter själv, vare sig hon kan eller inte =)

Nu ska jag fördereda kvällens middag innan tjejerna vaknar och vill ha mellis.




Kommentarer
Postat av: Faster

Finaste tjejorna! Dom hade såå roligt i helgen. Almis ser verkligen upp till Lilly. Hon kan säga Lilly nu, eller snarare ninni men det är ju en bit på väg iaf! =) Vi måste ses nåt snart ju... Kram från faster

2011-03-17 @ 08:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0