tisdag 18 januari

 

God förmiddag.
Sitter och matar Otto med gröt samtidigt som jag försöker göra en matlista för veckan...
Det går sådär.
Jag är så trött på att planera maten. Jag har ingen fantasi.
Vad ska vi laga i veckan, förslag någon?
Det måste ju vara minst en fiskdag och en köttfärsdag kanske nån köttgryta...
Ja men det ska nog lösa sig denna veckan med =)

Snart är det dax att hämta Lilly på dagis, måste gå förbi affären och köpa banan.
Lilly kan inte gå från dagis utan att äta en banan på vägen. Det har blivit som någon slags rutin så det är väl lika bra att köra på den så att inte dagen blir förstörd =)
Borde förresten införskaffa mig ett par pensionärsbroddar. Det är så fruktansvärt halt ute.
Det är nackdelen med plusgrader mitt i vintern!

Spinningen igår gick bra.
Jag var helt slut efter men det känns skönt att röra på sig.
Somnade med Otto på soffan efter det att Tobias åkt iväg på badminton... =)

Nu har Otto ätit klart och vill leka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0