söndag 30 januari

Helgen har varit bra.
I går var jag och Lilly till Runn med Magda, Jonte och Holger och åkte långfärdsskridskor. Eller vi vuxna åkte skridskor och barnen åkte vagn.
Det var jättekul!
Jag ahr aldrig provat långfärdsskridskor förr men nu är jag fast.
Det var lite svårt i början men sen fick jag till det, tror jag iallfall, det kändes inte lika svårt mot slutet =)
Men tungt var det och svettig blev jag.
1,3 mil åkte vi tydligen, hurtiga som vi var =)


         



Träningsvärken från gårdagens hurtande börjar smyga sig på...
Men jag kom iallafall upp ur sängen imorse och det trodde jag inte igår =)

Måste passa på att visa en film på Otto från i fredagskväll.
Hon är så söt, hon gillar att leka tittut och om ingen annan gömmer sig så gör hon det själv.
Är ju inte superhaj på detta med datorer så luta era huvuden lite åt vänster så ser ni filmen lite bättre =)

http://www.youtube.com/watch?v=8EJN9SqM-Ko

ja ni får klicka på länken och kolla på youtube.com eftersom jag tydligen inte kan detta med datorer... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0