måndag 10 januari

Lilly har börjat på dagis igen efter julledighet. Skönt tycker både hon och jag =)
Hoppas hon slipper bli sjuk nu bara för att hon börjat. Visserligen har hon fortfarande hostan som suttit i sen typ oktober men förrutom den tycker jag hon är frisk. Otto är lite förkyld fortfaarande men det känns som att hon är på bättringsvägen.
Hon sover fortfarande dåligt... Hoppas på en hel natts sömn nångång detta år!

Lilly har deckat i soffan och Otto leker på golvet så nu ska jag passa på att koka mig en kopp kaffe.
Ikväll blir det spinning, nu ska jag bli fitt till sommaren. Åker ju till Grekland på Ottos 1års dag 4 juni =)


Lilly sover på soffan och Otto leker i gymmet.


I köket hos mormor.


Lek på lekmattan.


Lek på leklandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0