fredag 7 januari 2011

Så har en vecka gått av 2011.
Undrar lite över vad detta året ska bjuda på?
Jag och Tobias måste gå ner 10 kilo var innan juni...hmm...det ska vi nog klara av.
Sen vi vägde in oss har jag ju iallafall gått ner två kilo =) Så det går ju åt rätt håll iallafall =)

Slutet på 2010 var fint.
Julen firades här hemma i huset. Vi åt gröt, (jag kokade tomtegröt för första gången i mitt liv) vi kollade på Kalle och sen kom Tomten. Gissa om Lilly var lycklig =) Otto hade feber och missade det mesta av sin första jul tyvärr. Men det blir ju jul snart igen och då hoppas jag på en friskare och piggare Otto.

Nyår firades hos mormor och morfar. Karro och Tobias var med och vi fick som vanligt hur god mat som allra helst =) Lilly fick se fyrverkerierna och somnade lycklig strax efter 11 på kvällen.

Nu sover Otto i sin säng efter en rejäl nerbajsning av sin egen rygg och Lilly har gått till mormor och morfar så jag ska passa på att vila lite i soffan. Ska ner till Grans med svägerskan och bli fotad senare idag så jag ska väl åtminståne försöka se utvilad ut... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0