onsdag 16 februari



Ottilia sov hela natten igen =)
Visserligen somnade hon inte förrens strax innan 23 men ändå, Hallelujaa =)
Men inte fick jag nån sömn för det...
Lilly har fask kruppat från 23 tiden och framåt genom hela natten...
Vilket resulterar i en trött mamma men tydligen inte en trött Lilly.
Hon är högt occh lågt och överallt hela tiden =)
Trodde hon skulle vara trött och slut efter hela nattens hostande men oj så fel jag hade.
Hon hostar fortfarande så där skälligt men hon verkar inte speciellt brydd över det.
Hoppas deet stannar vid hosta. Annars brukar ju hennes krupp alltid betyda början på en super duper dunder förkylning...
Men idag verkar hon pigg och hon hjälpte mig med dammsuging och mopping på förmiddagen.
Nu sitter hon bredvid mig och läser månadens buffé från Ica =)





Nu ska jag plocka fram reklamen igen så vi kan klippa och klistra.
Lillys nya favorit syssla är att göra collage av allt möjligt.
Igår klistrade hon upp blad från vår döende fikus på ett stort papper =)
Vet inte riktigt vart jag ska förvara alla dessa konstverk... =)

Ikväll ska pappa Tobias på hockey och pga hostan blir det ingen gymnastik...
Vi går till morfar, som också är själv hemma, och äter middag.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha Ellie har oxå på sig sina randiga byxor idag från Blingo :D

2011-02-16 @ 16:36:01
URL: http://emmaslillaplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0