måndag 7 februari

 

Usch jag har blivit så dålig på att blogga igen...
Det blir lixom aldrig av.
Det är inte det att jag inte vill.
Tar en massa söta bilder på barnen och tänker att jag ska lägga ut på bloggen.
Men på nått sätt så stannar det just vid en tanke...
Det känns som att det är alltid ett av barnen som har bajsat eller är hungrig eller behöver hjälp att gå på  toa...
Eller så har jag ett hus att städa, en tvättstuga med ett tvättberg som aldrig blir mindre hur mycket jag än tvättar, en diskmaskin som alltid är full och alltid ska det lagas mat.
Hur mycket fritid hade jag inte innan jag fick barn och blev med hus?

Hur som helst, här kommer några bilder på våra fina små ungar =)


Lilly har fått nya solglasögon.


Ottilia ser lika galen ut som vanligt.


Lilly och morfar ute på promenad med hundarna i söndags.

Var förresten på kupolen i lördags med mamma.
Leksands hokeylag var där och gjorde reklam för nått.
Jag lyckades gå förbi nån som delade ut reklamblad och fick både ett reklamblad och två fribiljetter till
Leksand-Sundsvall nästa onsdag.
Min kära make blev iallafall glad =)


När jag var på kupolen med Ottilia och mamma var Tobias med Lilly och badade.
Nånting han aldrig kommer att göra om igen, säger han.
Lilly hade levt rövare och varit mer vild än tam =)
Hon testar gränserna med honom hela tiden.
Stackars Tobias var helt slut när de kom hem.
Men jag tror de hade lite kul iallafall =)

Näe nu ska jag leka med Otto.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0