måndag 28 mars

Grattis till mig och alla andra Marior =)
Vi har ju en del i släkten...
Både Lilly och Ottilia heter ju också Maria. Sen heter faster Therese och kusin Alma också Maria =)
Så Grattis hela släkten =)
Och alla andra Marior också för den delen!

Har inte updaterat på länge nu. Sömnbrist och sjuka barn med förkylda föräldrar har gått lite före bloggen under förra veckan. Men nu är vi tillbaka. Förtfarande förkylda men mycket bättre! Lilly är på dagis nu på eftermiddagen. Hoppas det går bra och att hon  inte drar på sig några nya sjukdommar. Det var bara sex barn förrutom Lilly där idag så risken att bli sjuk är ju mindre än med 20 andra barn iallafall.

Jag och Ottilia har varit ute och promenerat en sväng, eller jag har promenerat och Ottilia har sovit, det var hur skönt som allra helst ute. Solen skiner och det är nollgradigt. Toppen väder helt enkelt! Hoppas det håller i sig och att våren verkligen är nära nu.

Nu ska jag koka lite gröt åt lillfisan och sen ska vi hämta Lilly.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis på namnsdagen!!

kramar från Linnea och Richard

2011-02-28 @ 18:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0