måndag 14 februari



Glad alla hjärtans dag!
Ottilia firade in alla hjärtans dag med att sova hela natten i sin egen säng =)
Hurra!
Sen åt hon välling strax efter sju, lekte en stund för att sen somna om strax efter åtta.
När klockan var 10.40 blev jag tvungen att väcka henne för att gå till dagis och hämta Lilly.
Hallelulja, en hel morgon i lugnets tecken =)
Kollade på nyhetsmorgon i lugn och ro, drack kaffe och uppdaterade mig på mailen, facebooken och bloggarna.


Tjejerna har fått alla hjärtans dag presenter av både mormor & morfar pch farmor & farfar.
Av mormor & morfar fick dom dessa söta små Polarn & Pyret dressar och självklart med matchande t-shirts.

Eftermmiddagen har jag och Lilly spenderat i köket.
Vi har bakat bullar ur Leilas kokbok.
Fast självklart med en liten twist =)
         




Alla hjärtans dag bullar med hemmagjord hallonsylt i och strössel i form av hjärtan uppepå =)

Bullar ska ju jäsa en hel del så Lilly passade på att göra ett, eller ja ett par, collage av vår reklam...


Eftersom det är alla hjärtans dag så har jag och min stora älskling passat på att skäma bort oss själv så här på kvällskvisten med champange, scampi, alioli och sovande barn =)
Finns inga bildbevis då vi passade på att äta så fort barnen somnat och maten var klar.
Champangen är nu slut och vi ska mysa i soffan =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Men titta så duktiga ni varit =) Hoppas på ett smakprov ;D



<3

2011-02-14 @ 23:38:37
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0