tisdag 12 april

Äntligen känns det som våren har kommit för att stanna =)
Igår var jag och barnen ute hela långa dagen i solen och värmen. Vi var bara in en snabbis och åt lunch sen var det lek, gungning och cykling för hela slanten =)

Har skaffat mig en iphone och vet inte riktigt hur man fixar hit bilderna på bästa sett men jag ska ta mig en titt på det senare så ni får se mina små älsklingar.

Barnen var helt slut på kvällen så till och med Otto somnade vid sju tiden som vanligt men vaknade inte efter en timme utan efter fyra timmar =) Då fick hon lite mer välling och var vaken och knölade och gnällde till jag vet inte vad klockan var...
Nu är Lilly på dagis och Ottilia har precis somnat så nu ska jag passa på att vila i soffan.
Såg förresten på Vetenskapens värld igår, hur bra och intressant som helst! Asså bara det faktum att jag fick se ett tv-program utan nått barn i famnen var ju toppen =) Hur som helst, deet handlade om ett av världshavens korallrev, eller ja ett av de få som finns kvar... Alla borde se det avsnittet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0