lördag 23 april, Glad Påsk

Nej det här med iPhone är ju överskattat...
Öppnar ju inte ens datorn längre och bloggen funkar inte från min telefon.
Så antingen får jag byta bloggverktyg eller lägga ner bloggen.
Eller så får jag ta mig lite tid varje kväll att skriva ner roliga saker från dagen.
Det är ju bara det att vuxentiden inte finns. Ottilia somnar först, sen somnar Lilly och lagom till dess så vaknar Ottilia och vägrar sova nån annanstans än i min famn.
Soffan kan fungera men bara en stund och jag måste sitta bredvid.
Det är som att hon har nån slags mammaradar som slår igång om jag kommer för långt bort ifrån henne...
Ja ja det är väl nån fas och den går väl över. Hon håller ju på att lära sig gå själv så det är säkert mycket som snurrar i hennes huvud just nu och hon behöver lite extra närhet.

Ja ja, Lilly cyklar runt på sin nya cykel hela dagarna och Ottilia går runt med mig eller sin lära gå vagn. Inte en lugn stund nånsin =)

Igår var vi till Stråten och klappade lammen. Åh dom är så söta! Men Ottilia är ju visst rädd för alla djur så hon och jag fick stå utanför medan Lilly och moster Karro klappade dom små liven.

Idag är det påskafton och vi ska ut till Therese och Mattias på påskmiddag och firning av Lilly och Jolina.
Jolina fyllde fyra i mars och Lilly fyller ju faxtis tre år på måndag =) Herrejösses vad tiden går fort!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i en dusch!


Kommentarer
Postat av: Kersti

Du kanske kan maila in blogginlägg från mobilen?

Det gjorde jag med min iPhone för det var alldeles för krångligt att logga in på min blogg.

Bara ett litet tips ;)



Grattis i efterskott till stora Lilly!!! Kan inte förstå att våra 08-bebisar blivit stora tjejer så snabbt!!



Kram

2011-04-28 @ 11:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0