fredag 8 april

Nä men hur skulle det vara om jag uppdaterade här lite...
Asså det blir dålig bloggning av mej nu känner jag.
Livet kommer lixom ivägen.
Det är matlagning, städning, tvättning, diskning, blöjbyten, pottspringning, promenader, utelek och allt annat som måste göras varje dag...
Men jag ska försöka bättra mej. Jag lovar =)

Vi lever och mår bra.
Lite smått förkylda men det räknas ju inte.
Ottilia har fått prova gunga för första gången och hon älskade det =)

Igår var vi på uppvisning/melodifestival på Lillys dagis =)
Dom är så söta alla barnen!
Lilly var katt och sen sjöng hon och Valter Bä bä vita lamm själva =) Sötnosarna!

Nu sover båda barnen och jag har hunnit plocka undan lunchen, plockat ur dikmaskinen, plockat i diskmaskinen, lagat lasange till middag och diskat efter mej =)
Nu vakar Otto =)


Kommentarer
Postat av: My

Bra sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2012-09-01 @ 20:43:32
URL: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0