torsdag 20 maj, varmt och skönt

Jobbade snabbt idag och kunde hämta Lillsan lagom till hon vakande vid 14 tiden.
Vi cyklade hem och lekte på gården tills pappa Tobias kom hem.




    



Stellan ligger kvar i magen och visar inga tecken på att han vill komma ut...
Ja han har ju fixerat sig enligt min barnmorska men inte känner jag nått av det.
Inga förvärkar, inte ens nån liten mensvärksliknande känsla...
Han ligger och chillar där inne och sträcker på sig (så gott han kan där inne) då och då.
Fötterna, händerna och hela jag känns uppsvulllen. Och det lär ju inte gå bort innan Stellan bestämmer sig för att komma ut...
Jag hoppas han kommer ut snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0