onsdag 26 maj, förrvirrad... =)

Asså jag tror att jag har blivit mossig i hjärnan  av denna graviditet...
Imorse skulle jag till barnmorskan. Och jag trodde jag skulle vara där kl 09.00.
Kom dit strax innan nio och satte mig och väntade.
Och jag väntade och väntade... 20 över nio funderade jag på om hon kanske blivit sjuk... Kollade kalendern och där står det MVC 10.00.
Ja jag var ju där en timme för tidigt.
Smart!
Lilly vaknade dessutom kl 05.00...lagom trött har jag varit idag.
Jag hade ju kunnat vila lite där mellan dagislämning och MVC om jag bara kollat kalendern...
Ja ja, det är sånt som händer.
Hoppas hjärnan blir bättre när Stellan kommit ut =)
Hur som helst, hade lite högt undertryck igen och ska tillbaka fredag nästa vecka.
Stellans hjärta klappade 140 slag i minuten och han ligger fortfarande fixerad =)

Har ju förresten börjat dricka hallonbllads te i förhoppning om en något kortare förlossning än Lillys...
Vet inte hur och om det hjälper men det kan ju inte skada iallafall =)

Har för mig att jag har läst nått om att det ska mjuka upp livmodertappen eller nått sånt...
Och sen ska det tydligen vara bra efter för att få livmodern att dra ihop sig igen.
Kan ju alltid hoppas att det hjälper =)

Men än har inte Stellan fått för sig att han ska komma ut.
Jag känner ingenting, tyvärr.
Tobias har ju hela tiden sagt att det blir den 27 maj...men det tror inte jag!
Sen tror ju Tobias även att Stellan är en tjej...han har inte nått rätt denna gången =)
Imorrn är ju Stellan 38+0 veckor i magen så han kan ju ta minst två veckor till på sig att börja ta sig ut...


Kommentarer
Postat av: Sara

Du kunde ju ha kommit förbi mig idag ju :) jag är ju på britsarvet och gör min praktik

2010-05-26 @ 21:20:44
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/
Postat av: Kitt

Det där med BVC-besök occh tider känner jag igen från när jag väntade Emma... ; )

2010-05-28 @ 00:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0