måndag 10 maj, hårfärgning

    
Ja som ni kanske ser så har jag tagit mig tid att färga håret idag.
Skönt att vara lite snygg så här en månad innan planerad nerkomst =)
Jag gav min snälla frisörska fria händer, så länge det blev mörkare.
Så jag gick därifrån som en nöjd mörkhårig mamma med lite rött och orange som en "effekt" (eller vad hon nu kallade det) på ena sidan av huvudet. Lite svårt att se hur snyggt det är på mina fina bilder men jag är iallafall helnöjd!

Annars flyter livet på som vanligt. Stellan växer så det knakar i hela mig =)

Här är Stellan i magen 35 veckor och 4 dagar =)

Lilly är fortfarande snorig men hostan är nästan helt borta.
Hon är pigg och sprallig som vanligt.
Hon sover dessvärre fortfarande oroligt och vaknar och grinar på nätterna.
Men jag tror hon drömmer så mycket och hon tror att det är på riktigt... 
I förra veckan drömde hon tydligen att en häst hade bitit henne i örat...
Och andra nätter har hon vaknat och bett mig tagit av henne vantarna...
Jag skulle gärna villja vara med i hennes drömmar och se vad det är som försegår där inne =)

Vi har ju slutat med Lillys astma medicin men när jag berättade det förläkarsekreteraren så tyckte inte sköterskorna att det var en bra ide... Så trots att jag inte tror att hon har astma så ska vi tillbaka till läkaren på onsdag för en ny genomgång av hur vi ska använda andningsmasken på Lilly... Kul... Det kommer att bli en helvetes onsdag tror jag... Men försöka kan man ju alltid. Ska även fråga om det finns nått slags test man kan göra för att se om det inte är RS virus hon har haft...

Här kommer lite bilder på solstrålen förresten


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0