lördag 22 maj, utomhusbad

Lilly har premiär badat ute =)

Det har ju varit hur varmt som helst idag så Lilly tyckte att det var lika bra att passa på att bada.
Hon provade sin lilla babypool, den funkade ett tag. Men sen ville hon ju simma och det gick ju sådär...hon fick inte riktigt plats. Jag antar att det är dax att köpa någonting nytt och större.

Vi har varit ute hela dagen idag.
Lilly har lekt, lekt och lekt =)
Hon hade inte ens tid att sova lunch...så vid middagen var hon aningens trött och somnade redan innan klockan slagit 19.00. Det har inte hänt på länge, om nånsin, vill jag lova =)
 
Stellan ligger kvar i magen och chillar...
Han kommer nog inte komma ut i första taget. Han verkar ha det väldans bra där inne =)
Magen känns stor som ett hus och jag undrar hur mycket mer Stellan hade tänkt att lägga på sig innan födseln...
Det är ju lite tungt nu och jag sover som en kratta, vaknar för minsta lilla och måste vända mig hela tiden för att inte få sockerdricka i hela kroppen...
Ja ja, han kommer väl när han känner sig redo att möta storasyster Lilly =)


Kommentarer
Postat av: Kitt

Ser härligt ut det där!!



Tänk att jag hittade hit av en slump...fin mage du har! : )

2010-05-23 @ 18:10:44
Postat av: Anna Davidsson

Spännande med en liten bebis. När har du BF?

2010-05-26 @ 14:24:37
URL: http://annadavidsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0