torsdag 4mars, ingen sömn...

Inlägget jag skrev igår ville visst inte visa upp sig...så nu har jag lagt ut det igen.

Inatt har lillfröken "sovit" mellan oss igen.
Hon har vaknat säkert 12 gånger och grinat och tagit sig mot öronen...
Så idag måste jag ringa till BVC så att nån kan ta sig en titt i hennes öron.
Hoppas att det inte är öroninflamation!

Nu tittar vi på Hitta Nemo som vanligt...ska försöka få Lillsan att somna i soffan så jag också får vila en stund...

Grattis till Teomannen som fyller 1 år idag och till tant E som fyller några fler år... =)


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha, ja några år till, 20+ fyller jag :) tack så mycke och hoppas Lilly blir bättre snart så får vi ta en tékväll snart :)

2010-03-04 @ 11:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0