torsdag 18 mars, magsjuka

Jag hade skrivit ett långt inlägg om Lillys kräksjuka, eller vad det nu var...men som vanligt så ballade blogg.se ur och det försvann...
Men i tisdags kräktes Lilly i mormor och morfars bil så jag antog att det var magsjuka. Men än så länge har det inte blivit nå mera kräksjuka så jag vet inte om det verkligen var magsjuka som hon drabbats av...
Hur som helst så har hon varit hemma från dagis hela veckan och lekt och sprungit =)
Tur att det har varit fint väder så vi har kunnat varit ute på gården!

Hon får vara hemma imorgon med då vi redan har kallat in vikarie till jobbet. Dessutom har hon varit lite trött sådär på förmiddagarna som hon kan vara när hon är sjuk så det kanske var en sån dära bra magsjuka med bara en kräka. Vi kan ju hoppas att det inte blir mer iallafall =)

Nu står fröken och drar mig i armen och vill gå och sova, så Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0