onsdag 3 mars, halsband

Jag beställde halsband hos madebymli.blogg.se och igår kom dom.
Väldans snygga, ett till mig och ett till Tobias.
    
Om ni inte ser det så  står det Lilly på tagen framför hjärtat och på Tobias halsband står det Lilly 080425.
Fina va?

Idag är vi hemma från dagis igen.
Hon hostar o snörvlar och är väldans trött så jag tycker hon ska få vara hemma och vila upp sig lite.

Igår var faster och kusninen här och hälsade på.
Vi åt lunch, tog en promenad och drack kaffe. Väldans trevligt!

Nu har fröken somnat i soffan framför favortien Hitta Nemo.
Jag är lagom trött på denna filmen nu...
Jag ska laga lunch och invänta mannen som kommer hem från jobbet för att äta med oss =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vilka fina halsband. Vad gav ni för dom?

2010-03-04 @ 19:44:08
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/
Postat av: tobias och karro

åååh vad fina halsband... vi saknar er så mycket, ses ju i påsk då ska vi vara påskharen och påskkärringen! hoppas ni mår bra? puss och kram

2010-03-10 @ 00:19:17
URL: http://www.knokk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0