onsdag 10 mars, sol =)

Ja men nu är det väl ändå vår =)
Så himla fint och mysigt!
Ska göra klart mina papper för idag och sen hämta Lillsan på dagis, samtidigt som Valters mamma hämtar honom, så ska vi gå ner till Valters gård och leka i snön.
Hade gärna gått till pulka backen men jag tror att den är lite isig och kanske Stellan i magen tycker att det blir lite jobbit när hans mamma måste dra storasyster upp för backen hela tiden...
Men sandlådan, eller kanske vi ska säga snölådan, är nog lika rolig för lillfröken bara hon får leka med Valter =)
Ska försöka fixa nnslags mellis att ta med som dom kan få smaska på ute i solen.

Dagarna och veckorna flyger fram och det känns som att jag inte hinner nånting.
Lilly pratar mer och mer och nu förstår man faxtis det mesta.
Som imorse klockan 06.00 så satte hon sig i sängen och sa "upp pappa gröt" =) Sötis!
Och tobias han fick snällt lov att gå upp och koka havregrynsgröt åt fröken.
Sen kom hon in till mig i sovrummet och sa "mamma upp macka" haha, hon är verkligen bestämd och vet vad hon vill. Det är bra =)

Nu ska jag göra klart här och ta mg ut i det fina vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0