lördag 6 mars, Hitta Nemo igen...

Jag vet inte hur många gånger hon eller vi har sett Hitta Nemo nu =)
Och denna morgon är inget undantag...

Vi var till farbror doktorn i torsdags och han tittade i hennes öron.
Lilly var jätteduktig!
När han öppnade dörren till sitt rum klev hon rakt in, vi föräldrar stod kvar utanför. Men doktorn sa att vi också fick följa med in så då gjorde vi det. Sen satt Lilly snällt och tyst i mitt knä medans farbror doktorn tittade i hennes öron.var någ
Hon var tydligen lite röd i ena örat men farbror doktorn sa att det förmodligen inte var någon fara men att vi skulle ringa om hon fortsatte klaga på att öronen värker.
Som tur är har hon inte klagat något mera så hon slipper penicilin kur denna gågnen =)
Hostan har däremot inte gett med sig, och inte snuvan heller...
Men vi hoppas på tillfrisknande så hon kan få gå till dagis och leka med Valter nästa vecka!

Nu är det dags att klä på sig.


Kommentarer
Postat av: Faster

Tack för igår. De var trevligt! =)

Somnade Lilly fort? Almis vägrade somna om i sin säng.. Sen har hon varit vaken hur många gånger som helst! Kl. sju gick vi upp... Jag gick å la mig igen när Mattias kom upp vid halv tio, sov til halv tolv så nu är jag helt slut!! Skulle aldrig ha lagt mig igen... Att man aldrig lär sig?!

2010-03-07 @ 13:24:23
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0