tisdag 1 juni, sommar =)

Fortfarande ingen Stellan men vi har ju iallafall sommar och sol =)
Och Stellan ska ju komma ut på sommaren, det har Lilly sagt.
Har iallafall haft lite såndär molvärk idag som man kan ha, typ förvärksaktigt.
Så nu hoppas jag på att Stellan väljer att titta ut snart!

Idag har jag och Lillsan varit på mormors gård hela dagen.
Lilly och mormor och morfars grannars dotter har lekt så jag har fått sitta i skuggan och slappat lite =) Men bara lite för Lillsan vill ju gärna att jag ska vara med och leka hela tiden. Hon känner sig nog lite tryggare när mamma är med precis bakom. Men snart släpper nog det och jag får leta efter henne om jag släppe henne med blicken mer än en minut =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0