måndag 21 juni, ensamma hemma

Tobias har börjat jobba igen så nu är vi tre tjejer ensamma hemma hela dagarna...
Eller ja...imorse kom mormor och morfar och hämtade Lilly vid halv 8 för att åka ut till Helene's hundpensionat med Tina och Guapo. Helene har hästar, katter, kaniner, höns och en stutsmatta.
Lilly tycker att Helene's ställe är toppen! =)
Jag tror Lilly kanske kommer att bli bonde när hon blir stor =)
Hur som helst, Lilly åkte vid halv 8 imorse och Tobias åkte till jobbet strax efter det så jag och Ottilia hade hela morgonen för oss själva.
Vi tog vara på tiden och ammade...som vanligt...
Men jag hann iallafall duscha mellan tuttbytena =)

Sen gick vi till mormor och morfars hus för att leka med storasyster Lilly =)

Dagen flöt på snabbt, tack och lov så var mormor hemma mestadelen av tiden så jag hade lite hjälp =)
Och tur var väl det då barnen på eftermiddagen bajsade, åt och grinade ikapp...
Undra hur det hade gått om vi bott i en stad långt bort från släkten...

Ikväll har vi badat båda barnen hemma =)
Först Lilly medan Tobias lagade mat.
Sen åt vi och efter det fick Ottilia mat iannan vi alla tre hjälptes åt med att bada henne.
Lilly tyckte det var mysigt att få hjälpa till att tvätta lillasyster.
Hon är snäll och stolt storasyster ibland iallafall =)






Kommentarer
Postat av: Faster

Stora tjejen! Vad duktig hon är på att hålla i Ottilia. =) Puss och kram från faster

2010-06-22 @ 21:37:07
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0