torsdag 7 januari

Äntligen har Lilly fått träffa sin favorit Valter =)
Han kom hit och lekte och vi mammor fick dricka lite kaffe.
Innan Valter kom hit i förmiddags så han vi med att diska lite, eller jag diskade och Lilly blötte mest ner sig gjälv och allt runt omkring =)
Gjorde en deal med henne innan hon fick börja diska. Om jag fick sätta upp en toffs på henne så skulle hon få hjälpa till med disken. Det fungerade utmärkt, iallafall att sätta upp toffsen =)





Ja ni ser ju själva, hon är ju otroligt fin i håret men det där med att diska verkar inte vara hennes starka sida =) Men hon försökte ju iallafall.
Just nu ligger hon och sover middag i sin nya fina säng. Det går faxtis över förväntan med att somna och sova i den nya sängen. Jag trodde absolut att det skulle bli svårt att byta och att hon kanske skulle ramla ur eller kliva upp mitt i natten och snubbla över nått i mörkret. Men än så länge verkar allt gå bra. (Peppar peppar.)

Nu ska jag passa på att vila lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0