torsdag 28 januari, förkylningstid

Denna snorighet och nästäppa som plötsligt slog till på mig igår har fullständigt satt klorna i mig nu. Jag känner mig som en förkyld karl, ja ni vet han i echinagard reklamen typ. Var på ica idag och det fanns inga parkeringar tillräckligt nära så jag var tvungen att låna handikappsparkeringen för jag orkade inte gå. Jag är ju faktist både förkyld och gravid =) Känner mig förövrigt otympligare än någonsin, jag undrar vart detta ska sluta. Dessutom är jag hungrig hela tiden. Det måste vara en Stellan i magen, så här kändes det inte att vara gravid med Lilly. Han kanske hade ett aerobicspass där inne just då barnmorskan lyssnade på hjärtljuden =)

Lilly har varit på dagis idag.
Hon hade inte ens tid att vinka imorse =) Hon skulle bara leka när vi kom dit, inte ens en kram fick jag... Hon måste ha tröttnat på mig när jag tvingade henne vara hemma med mig i två hela dagar =)
Det är skönt att hon trivs!
Men det är mindre roligt att hämta sånna här dagar då hon håller sig fast i dagisgrinden och grinar för att hon inte vill gå hem... Men så fort vi kommer hem så är hon ju nöjd så det kan ju inta vara så farligt att gå hem ändå.

Nu ska jag ta med mig min snoriga näsa och gå in i duschen och sen blir det en tidig kväller. Tobias och Lilly läser gonattsaga. Just nu är favoriten Busiga Bebben. Hon läser boken och sen pekar hon på min mage occh säger "bebbe" och pussar och kramar på Stellan. Hon är så söt!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0