torsdag 14 januari

Nu har vi varit hos svärisarna och ätit middag. Svärfar fyller år idag så GRATTIS till han. Det var svägerskan som stod för matlagningen så vi fick en god soppa och vitlöksbröd. Tack så mycket för maten!

När vi kom hem fick lillfröken välling och sen la hennes pappa henne. Ja faktist det är sant =) Visst hon grinade efter sin mamma en stund men det gick ganska snabbt över och hon somnade snabbare nu än vad hon brukar göra när jag lägger henne... Så kanske vi ska starta en ny kvällsrutin här hemma. Pappa får lägga alla kvällar så kan mamma sitta i soffan och uppdatera bloggen och läsa mail och vila sig =)

Nu är det nog snart läggdax för mig med.
Jag är så trött på kvällarna och Stellan han har en vaken sprattel peroid precis när jag är som tröttast. Typiskt...men mysigt är det när han sprattlar där inne =)
Ska nog gå och lägga mig och "prata" lite med Stellan nu.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Tolou

Hej igen söta du, visst är det väl underbart att aldrig få sova. Har nog inte sovit på 1.5 år och när jag väl fått en hel natts sömn känns det som bakfyllan från helvettet...hihi... men men underbart är det så därför orkar man. Du får väl uppdatera om hur det känns att ha två för det skrämmer skiten ur mig. Skulle vara hemskt kul att ses när jag är i falun ngn gång.

kram från mig

2010-01-15 @ 23:14:31
URL: http://tolouoskooei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0