tisdag 19 januari, Becka fyller 7

Idag fyller Rebecka 7 år. GRATTIS!
Det känns verkligen helt sjukt att det har gått 7 år sen hon kom ut ur Ls mage.
Usch vart tar tiden vägen?
Vi har varit på kalas idag efter dagis.
Vi hade med oss presener såklart. Jag och E har varit på stan och fyndat fina grejer till stora tjejen. 
Hon fick en jättefin dagbok, pennor, klistermärken och ett halsband. Hon blev hel nöjd =)
Tur att hennes mamma har kompisar som vet precis vad en 7 åring vill ha =)

Imorse vaknade Lilly 05 nånting och blöjan hade läckt... Tobias fick upp och byta på henne och se la vi ner henne i vår säng och hoppades på att hon skulle somna... Det tog sitt lilla tag och jag fick stå ut med att hon drog i mig och sparkade mig i nacken. Men tillslut somnade hon, lagom till Tobias klocka ringde... Sen fick vi lov att väcka henne 07.20 för att hinna till dagis innan frukost.

Nu på kvällen tog det en evighet innan hon somnade igen... Det är jobbigt för både mig och henne.
Jag vet inte riktigt varför hon inte kan sova. Det är säkert nån utvecklingsperiod... Hoppas på det iallafall så det inte bara är en dålig vana hon börjar få.

Nu är det So you think you can dance så tvn måste få all min uppmärksamhet känner jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0