tisdag 12 januari

Så har Lilly klarat av första dagen på dagis efter ett låångt jullov.
Det gick jättebra att lämna imorse =) Hon sprang lika glatt in som vanligt och vinkade snällt i fönstret när vi gick till jobben. Skönt att hon trivs tycker jag!
Men som vanligt fick jag kämpa när vi skulle gå hem... Hon skrek och grinade och kastade sig på golvet, men till slut var alla kläder på och hon satte sig snällt i vagnen =) 

Nu har  vi precis ätit middag och fröken är lite trött och grinnig... Antar att det är lite jobbigt att vara på dagis och leka hela dagarna. Och inte kan dom vara ute när det är så här kallt heller. Tur att vi tog en sväng i pulkan hem till Valter igår iallafall. Stackars Lillsan har ju inte fått nån frisk luft sen Gran Canaria i princip. Nu hoppas vi verkligen på varmare väder så pulkan blir flitigt använd under resten av vintern.


Imorrn är det dax  för ultraljud. Då ska vi äntligen få se på lilla "Stellan" eller vem det nu är som ligger och myser där inne. Spännande! Och så får vi ju kanske ett nytt datum för nersläpp. Fast jag tror att det blir den 5 juni som det var sagt från början. Ochh Tobias han tror det blir i maj och mormor sa idag att hon tror det kommer en tjej den 25 maj. Vi får väl se vem som har rätt.

Nu ska jag börja försöka få på Lillsan pyjamas och göra henne redo för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0