onsdag 6 januari

 Idag är det onsdag och söndag på samma gång.
Tobias har varit hemma och vi har tvättat och bakat.
Det var -29 imorse så det blev ingen utgång med pulka idag heller... Typiskt!
Lilly och jag har bakat sockerkaka och pappa Tobias har bakat snickerskakor. Mums =)

Lilly fick baka i sin julklappsform som hon fått av tant Magda och jag fick låna en form av mormor eftersom våran försvann i flytten för snart två år sen...

Vi blev bjudna på mat hos Lillys mormor och morfar igår kväll.
Det bjöds på kalasgod fisksoppa. Till och med Lilly gillade den. Det är en massa fisk och räkor och saffaran i.
Det är den godaste fisksoppan jag vet! =)
 
Har haft rejäla samandragningar i natt. Jag kommer inte ihåg att jag hade några sammandragningar alls när Lillsan låg i magen...kommer ju knappt ihåg att hon har legat där inne =)
Just nu sitter Lilly och ser på Teletubbies igen. Vällingen har hon druckit upp men jag får inte med henne till sovrummet och jag orkar inte bråka med henne... Stellan lever loppan i magen och jag vet inte riktigt om det är för att han gillar musiken på Teletubbies eller om han som jag är så trött på den så han ligger där inne och protesterar... =)

Nu tog Lillsan sin napp och klev ur sin fotölj. Bäst att passa på och få henne i säng.
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Natalej

Muummms! :)

2010-01-06 @ 19:22:46
URL: http://natalej.blogg.se/
Postat av: Tant magda

Åh så fin sockerkaka... :)

2010-01-07 @ 18:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0