onsdag 27 januari, vi snöar in igen

Det har snöat hela dagen.
Det är ju fint och så men det blir svårt för Lillsan att gå när det blir så djup snö =)
Det snöar fortfarande och de sa på nyheterna att det skulle komma hur mycket snö som allra helst.
Undra hur bilen ser ut imorgonbitti...

Nu har jag fått tummen ur och lagt över lite bilder från mobilen så här kommer dom:


Lilly åker buss från stan i lördags och gör tummen upp. Det var ju toppenkul tyckte hon!


I söndags morse var lilltjejen lite trött, hon envisades ju med att gå upp alldeles för tidigt och det slutade med att hon deckade i sin fotölj när hon tittade på barn-tv.


Igår, tisdag, var Lillsan hemma från dagis och passade på att hjälpa morfar med att rasta hundarna.


Det är alltid lika kul när man får hjälpa till med huundarna =)


Jag hittade en prick i Lillys panna idag och misstänkte vattkoppor...men nu är pricken borta så det var nog inte vattkoppor. Valters stackars pappa hade ju vattkoppor nyss och vi var ju hemma hos Valter dagen innan hans pappa blev prickig så vi har gått här hemma och väntat på prickar men det kommer inga. Inte än iallafall.

Stellan lever rövare i magen som vanligt och Lillsan sover. Som vanligt, den tiden Lilly sover är Stellan vaken...kanske inte på nätterna men där vid lunchvilan och precis då hon har somnat på kvällen. Då passar han på att stjäla all uppmärksamhet från sin mamma. Stackars Tobias får nästan ingen tid alls.

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att förkylningen som helt plötsligt angrep mig idag, utan förvarning, försvinner.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0