onsdag 13 januari

Sådär ja, nu har vi fått se på lilla Stellan =) Han var så söt, som en liten ailien =)
Vi fick ett nytt datum för nersläpp, den 10 juni blir det visst.
Så nu är jag alltså i vecka 18+6 enligt ultraljudet.
Allt såg bra ut på Stellan och han hade både hjärna, hjärta, ryggrad, händer och fötter och allt annat som en bebis ska ha.
Han låg och chillade där inne i magen och såg ut att trivas.
Tobias tror fortfarande att det blir en hon och jag tror, precis som med Lilly, att det blir en han =)
Nån av oss har ju rätt, men vem det är får vi se i juni =)
Tyvärr tyckte jag inte alls att bilderna på Stellan blev lika bra som bilderna vi fick på Lilly men jag ska försöka fota en och lägga ut här när jag kommer hem från jobbet och andra baconflunsasprutatagningen på Lilly.


Kommentarer
Postat av: Mannen

Det blir en hon och hon föds den 27/5 kl 14.31

2010-01-13 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0