måndag 18 januari

Vi tog en till tur till pulkabacken igår eftermiddag =)
Det är så skönt att kunna vara ute.
Lilly och Valter är som två små fartdårar =) Det är så kul att se!
Jag trodde att Lillsan skulle bli trött av två svängar i pulkabacken men hon måste ha fått nånslags friskluft chock då det tog mig mer än två timmar att få henne att somna... Inte förrens efter kl 21 kunde jag smyga ut ur hennes rum...
Jag som inte har något tålamod heller...
Asså när hon inte kan somna på kvällarna så går det mig på nerverna. Fast hon är ju inte vaken bara för att göra mig irriterad men just då känns det så.
Men jag menar, jag vet ju själv hur det är. Vissa kvällar kan man bara inte somna. Så är det väl för alla, kan ju inte vara nått undantag för barn heller va?
Tack och lov så somnade hon tillslut och sov hela natten i sin säng =)
Dessutom vaknade hon glad och pigg lagom till min klocka ringde.

Nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0