måndag 11 januari

Lilly sov till tio över 9 imorse, i sin egen säng!! (typ 13 timmars sömn för henne inatt)
Helt otroligt =)
Nu ska jag bara få henne tillräckligt trött lagom till efter lunch så hon kan sova lite middag innan vi ska hem till Valter och leka lite.
 Vet inte riktigt om hon blir trött av att läsa MAX böckerna 17 gånger i rad men det är tydligen det hon vill göra idag... MAX BIL är favoriten just nu =)
Men tack och lov har hon tagit en paus från läsandet nu och plockar ur hela sin leklåda... =)
Och Teletubbies går på i bakgrunden. Stänger jag av blir hon tokig...
 

Igår innan vi åkte hem till kusin Alma och hennes föräldrar på födelsedagsfika rensade jag ur mina garderober och hittade en jättegammal Gymnosoverall, Lilly tog jackan och ville inte ta av sig den.
Inte ville hon stå still heller så korten blev suddiga allihop, men här är hon iallafall =)


Nu ska vi läsa i Lillys stora djurbok =)


Kommentarer
Postat av: Faster

Fin frisyr!! Skönt att hon sovit så länge. =)

Själv hade vi en liten kräktjej(magsjuka?) igår kväll som aldrig ville somna... Tre pyjamasar gick åt innan hon tillslut föll in i sömnen i vår säng = mamma fick sparkar i magen heeela natten... =)

Snygg bild på lillsan i gymnosjacka! Snacka om flashbacks till åttio å nittio-talet när jag såg den!!

2010-01-11 @ 12:36:17
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0