lördag 9 januari

Fy sjutton vad det är tråkigt när det är så här kallt.
Lilly har nog inte varit ute och lekt på en vecka minst!
Hon blir rastlös, jag blir rastlös och Tobias blir rastlös. Det finns ju bara så mycket som man kan hitta på här hemma... Näe nu får den hära globala uppvärmingen kicka in igen =) Lite varmare kan de väl åtmistonne bli, typ minus fem och sol vore bra. Lagom så att man iallafall kan gå ut och åka lite pulka utan att frysa ihjäl!
Idag somnade Lilly innan lunch för hon var så uttråkad... Så jag antar att det blir en tidig kväller ikväll. Det är ju lördag så jag antar att det inte går några bra filmer på tv heller. Usch då va negativ jag är!
Näe det är väl bara att göra det bästa av situationen.
Snart blir det middag och sen får jag nog "hjälp" av Lilly med disken innan det är välling och sovdax för damen.

Hoppas på varmare väder imorrn!


Kommentarer
Postat av: Faster

Håller med!! Är såå trött på alla innedagar... Nä nu vill vi ha sol och LAGOM kallt. Tänkte Almis skulle få testa att åka pulka nångång...

Tack för igår! Det var så skönt att få komma iväg från hemmet en stund.

Kram från oss

2010-01-09 @ 17:09:45
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0