torsdag 18 februari, bara jobb

Som sagt, det är bara jobb hela tiden nu.
8-17 kontorsjobb... Jag blir ju helt slut.
Tack och lov att mormor och farmor kan hjälpa till med att hämta Lilly så hon sllipper vara på dagis från 7.30 till 17.00. Hur ska detta bli när nästa barn har kommit till världen och jag har varit mammaledig klart?
Ska mina barn behöva gå på dagis hela dagarna?
Hoppas Tobias har bytt jobb och kan jobba hemifrån så Lilly och hennes bror eller syster slipper vara på dagis hela tiden!

Hur som helst, jag är helt färdig på kvällarna.
Magen blir tyngre och större, ryggen börjar protestera och jag känner mig allmänt stor och klumpig.
Går in i vecka 25 idag, bara 15 veckor kvar nu =)

Näe nu ska jag ta mitt trötta jag ch gå ooch sova tror jag...
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0