torsdag 11 februari, fortfarande oklippt

Skulle egentligen ha klippt mitt hår igår men när man jobbar som jag gör vet man aldrig vad som kan hända.
Självklart fick vi in en hämtning igår lagom till jag skulle klippa av mej det slitna håret så jag fick avboka min tid. Och fick en ny tid för trimmning av manen i slutet på mars...
Men men, ja har ju redan väntat  i typ två månader så vad gör 1½ månad till? =)

Imorse var Lillsan pigg och glad kl 06.00...
Vi busade i sängen och glömde bort tiden så vi fick stressa till dagis och kom precis i tid till dom skulle sätta sig till bords och äta frukost.

Beställde ju förresten ett kök till Lilly i två års present i förrgår, det kom igår!
Snabbleverans kallar jag det!

kök från lekmer.se 499:-

Kanske inte världens snyggaste men hon kommer att älska det.
Jag har ju hittat andra fina kök men dom kostar desto mer.
Detta rosa snygga kan man få för det nätta priset av 2990:-

snyggt kök från millimini.se 2990:-

Eller varför inte detta snygga lantkök som jag inte ens hittar något pris på...
lantkök från kidkraft.com

Men jag tror ju att Lilly (och andra småbarn) tycker det är lika roligt med ett litet rött kök som ett stort rosa eller vitt kök. Det är bara jag som tycker att det är fint med lite annorlunda kök =)
Men jag kan ju inte köpa ett leksakskök för 3000:- för att jag tycker att det är fint...när man kan få billigare och lika bra för 1/6 av priset...

Nu ska jag fortsätta jobba. Det ringer här hela tiden!
Det tog mig 1½ timme att få ihop detta inlägg =)

Hittade lite bilder på facebook på en liten liten Lilly förresten...

lilla familjen Gardstrand 19 juli 2008
Hela lilla familjen Gardstrand 19 juli 2008.


Lilly i Grekland juli-augusti 08
Lilly med pappa och moster på Egina i Grekland i slutet av juli 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0