tisdag 9 februari, gnälligt värre

Dagen började med att Lilly gnälde och grinade från det att vi klev ur sängen...
Allting tog typ dubbelt så lång tid och när vi väl kom till dagis satt de andra barnen redan och åt frukost.
Ja och väl på dagis var det då inge gnäll.

Sen jobba hela dagen.
(Jag hann beställ ett kök till Lilly i två års present också.)
Mormor och morfar hämtade Lillsan på dagis eftersom både jag och Tobias jobbar till 17 och dagis stänger 17...
Hon hade iallafall blivit överlycklig när de kom och skrikit av glädje =)
Sen fick hon åka pulka hem =)

Efter middagen började gnället igen...
Och inte blev det bättre när jag sa att vi skulle duscha...
Vet inte vad som har hänt, hon vill varken duscha eller bada hemma längre.
Enda gången hon frivilligt kliver in i duschen är före och efter minisimmet på lördagar.
Så nu när hon ska duscha måste även jag duscha.
Hon grinar och skriker och jag får stå och hålla i henne och Tobias får hjälpa till med att tvåla in henne.
Att shamponera ska vi inte ens prata om...
Men jag har bäddat rent i hennes säng idag och tycker att man ska duscha om man har fått renbäddat!

HUr som helst, nu sover hon äntligen.
Hoppas på en bättre morgon imorgon =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Inge fel på Leksands märket!! Och någon badstrand visar inte jag mig iaf, haha :)

2010-02-09 @ 23:13:17
URL: http://lillfisenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0