fredag 12 februari, kräksjuka?

Lilly har sovit dåligt inatt.
Det började med att hon hostade så att hon vaknade flera gånger innan vi tog in henne till oss.
Då hade hon sån hära "falsk krupp" hosta så vi tyckte det var lika bra tt hon sov mellan oss.
Men hon sov jätteoroligt och klängde på mej och satte sej upp och la sig ner över mitt huvud osv. osv.
Och när inte Lilly klängde så var det Tobias som snarkade.
Väckte honom och han gick ut på soffan och la sig.
Men inte fick jag sova för det.
Klängis Lilly =)

Sen imorse när vi åt frukost...ja då kräks hon upp all välling som hon sugit i sig...
Kul!
Och jag har en begravning och ett besök idag och chefen är upptagen samma tider så stackars Tobias som har sovit på soffan han fick stanna hemma med kräksjukt barn idag.
Hoppas hon slipper kräkas något mera!
Usch, jag vill inte bli kräksjuk!
Förrutom alla dessa farliga, dödliga sjukdommar så måste ju kräksjukan vara den värsta sjukdomen...hualigen för att kräkas! Eller för att torka kräkor för den delen.
Asså det är ju ingenting i jämförelse med att ha ett riktigt sjukt barn som har nån svårbotad sjukdom eller så, men kul är det inte.

Nu ska jag byta om och knalla iväg till begravningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0