söndag 12 december

Ugglas Revy var verkligen toppen.
Har ju sett den i Karlshamn förra sommaren men den var lika bra om inte bättre nu.
Det är verkligen kul att ha en lillasyster i showbranchen.
Vi får se en massa bra föreställningar som vi annars inte skulle ha gått på.
Och sen är hon ju så bra lillasyster! varför fick hon all talang?? =)
Nu fick jag ju detta i för tidig födelsedags present av mamma och pappa, och det var verkilgen en bra present! Bilen ner till Stockholm, lunch på Friday's med goda vänner och sedan Ugglas revy på China teatern. Vi hade en toppendag!! Tack så mycket!

Idag firar vi lucia med barnens kusin Alma. Vi passar även på att fira svärmor och mig eftersom vi båda fyller år i veckan. Lika bra att slå ihop allt så tiden sådär runt jul känns som att den går snabbare än den vanliga tiden. Jag funderar llite på om dygnet verkligen har 24 timmar även i december...?
Barnen ska iallafall få klä sig i lucia, tomte eller pepparkaks kläder och gå på led och sjunga för farmor, farfar, mormor och morfar =) Hoppas på bättre sång detta år än förra då varken Lilly eller Alma kunde sjunga.


Återkommer senare med uppdatering om hur det gick för de tre barnen =)

Ps. Glöm inte att lägga din röst på mig på apollo.se. Slutet av tävlingen är nära nu... Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0