onsdag 8 december fortfarande

Det hade gått bra för morfar och lämna Lilly och det gick definitivt bättre för mig att hämta henne idag. Inga utbrott och en glad och snäll tjej =)
Jag förstår inte hur hon ena dagen kan vara go och glad för att nästa dag vara ett litet monster med mega utbrott? Konstigt det där. Det är tur att hon har sina bra dagar, det väger upp dom dåliga dagarna!

Nu sover barnen (peppar peppar) och vi kollar på Biggest Looser. Funderar på om man skulle ta sig i kragen och börja springa... Men det är ju så himla tråkigt! Fast om vi ska kunna gå ner tio kilo var jag och Tobias innan hösten så lär vi nog sätta igång nu =) Dom i Biggest Looser springer ju för sjutton maraton...
Imorrn ska jag träna... =) haha, kanske gå en promenad om det inte är för kallt iallafall =)



Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0