fredag 10 december

Inatt bestämmde sig Ottilia för att hon skulle vara vaken mellan klockan tre och halv sex... Mindre kul för en trött mamma! Jag skyller på de två sprutorna som hon fick igår... Stackars barn, två sprutor, en i varje ben, samtidigt. Usch tänk er själva vad oskönt!
Vi var på sex månaders koll med Otto igår och vägde och mätte. Hon var 69 lång och vägde 7630g.
Hon växer så det knakar =)
Lilly var också 69 lång på sin sex månaders koll och vägde 7330g. Känns som att det var igår vi var på sex månaders koll med Lilly... Tiden bara flyger förbi, veckorna går så fort, jag tror att det snart är midsommar och jag kommer ha två barn att dansa runt midsommarstången med. Fast innan det ska jag ju fylla 28, tomten ska komma och hälsa på och vi ska smälla raketer. efter det är det väl midsommar va?


Nu ska jag ta hand om den lilla busungen som kör runt i sin gåstol och river ner allt som hon kommer åt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0