tisdag 13 april, längesen nu...

Ja asså jag har ju helt kommit av mig med att blogga, sorry!
Ska försöka bättra mig!
Iallfall, Grattis till tant L i Kalmar som fyller några år idag =)

Här hemma flyter livet på.
Lilly har börjat piggna i och är på dagis idag precis som igår.
Det är så skönt att hon trivs så bra där!
Jag undrar hur det ska gå när hon bara får vara där tre timmar om dagen...
Jag har ju problem att få med henne hem nu och då har hon ändå fått vara där hela dagen...
Ja ja det visar sig när Stellan flyttar ut ur magen hur livet ska se ut då.
Grattis också till Lillys dagisfröken som tydligen väntar sitt första barn här i slutet av augusti =)

Vi har fått en bröllopsinbjudan av M o B i Uppsala =)
Nu måste jag hårdträna när Stellan kommit ut så jag kommer i nån slags klänning som jag ev kan amma i om Stellan skulle vara ett sånt dära snällt barn som kan ammas.
Jag kan ju inte lämna Stellan hemma för han är lite för liten för det då så det blir till att gå på fest med spädis i september =)

Äntligen har våren kommit också!
Så himla mysigt!
Vi premiär grillade i lördags hemma hos Lillys mormor och morfar. Mumsfilibabba! =)
Det är så skönt när solen är frame, man får så mycket mer energi!
Lilly stormtrivs när hon får vara ute hela tiden.
Synd bara att vi fortfarande inte fått något klartecken om huset... De verkar ju aldrig hitta nånstans att flytta till och snart går kontraktet ut... Vi har ju redan börjat leta efter annat eftersom vi har gett up hoppet om den där familjen. De verkar vara en lat familj. Vi tycker inte om dem!

Nu ska jag fortsätta jobba...och sen till eftermiddan ska jag försöka ta cyklen och hämta Lilly, vi får se hur det går eftersom den behöver pumpas och jag har ingen pump... Hur som helst så ska vi ut i solen och njuta jag och lillfröken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0