onsdag 30 september

Har precis lagt en väldans trött Lillsan. Hon somnade nästan samtidigt som jag la ner henne i sängen...
Hon blir lite trött av att vara på dagis =)
Idag när jag kom för att hämta henne hade hon målat en tavla =)
 
Mormor har sponsrat Lilly med en fin overall idag, och två nya mössor och lite vantar och sånt.
Så då tackade vi henne med  en ängel som jag beställt hos www.angelsbyanna.blogspot.com =)
En jättefin liten ängel med rosa och orange kropp att hänga runt halsen.

Har också hunit kolla på en massa bilder från när Lilly var nykläckt =)


I magen 6 dagar innan hon valde att titta ut, här hette hon fortfarande Alvar =)


Några timmar färsk och pappa upp i dagen =)


3 månader och 4 dagar och på väg till Grekland med hela tjocka släkten!


På Egina i Grekland, hon var yngst på baren =)

Liten va? Ganska stor skillnad mot

Lillsan ikväll. Pasta Carbonara stod på menyn och det gillar hon skarpt =)
Även fast än det var 1a gången jag lagade det så blev det bra o Lillsan åt två portioner!!

Nu ska jag ta min te-kopp ovh krypa upp i soffhörnet och kolla på idol med maken =)


Kommentarer
Postat av: Faster

Såå liten... Å det var ju så nyss!? Usch vad det gör ont i hjärtat när jag ser hur fort det går! Snart fyller dom väl 18 å ska gå på krogen...

2009-10-02 @ 10:00:26
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0