fredag 25 september ju...

Jag vet Roza, jag skrev 24 oktober igår..men de ändrat nu =) Tur för mej annars hade jag ju verkat blåst =) Hahah, ja ja kan ju inte riktigt hjälpa att det faxtis känns som oktober och hade det varit oktober hade det bara varit två månader kvar till Gran Canaria...

Hur som helst, vaknade innan 5 imorse, då tyckte Lilly det var dax att kliva upp. Hon åt frukost och fick på sej kläöder och lagom till kl 6 o min klocka skulle ringa, ja då somnade hon minsann om... Så jag fick nästan väcka henne för att hinna med att köra henne till dagis innan kl8. men vi hann och det gick bra att lämna. Lite svårare än vanligt. Hon drog med mej in och ville visa rutchkana men sen fick jag gå =)
Tur att hon har sin vän Valter där på mornarna =)

Nu ska jag jobba lite.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hehe =) Vifår ta å ses nåt i helgen så får du se det på riktigt...

2009-09-25 @ 14:03:42
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0