torsdag 26 november

Nu är Lilly vaccinerad mot baconflunsan.
Vi kom till vårdcentralen igår och det var som ett virrvarr med folk.
Och stressigt.
Vi vart infösade i en kö och fick papper som vi skulle skriva på och så fick vi en tid i januari för att ta nästa spruta.
När papperna var ifyllda slussades vi in till bvc och där fick man köa för  att få komma in och få sprutan.
 
Den förälder som var med fick också vaccinera sig om den ville. Själv tänkte jag att det är lika bra att vänta till nästa vecka. Tänk om jag skulle bli riktigt sjuk och missa föreställningen i Göteborg på lördag...
Näe, eftersom jag ändå ska skriva in mej på mvc nästa vecka så tar jag den då istället.

Hur som helst, när vi köat ett slag fick vi komma in, Lilly fick sitta i mitt knä och av med tröjan på ena armen och sen var det pang på rödbetan! Lilly tyckte att sprutan gjorde skitont Hon grät så hon tappade nappen... Men det gick ganska snabbt och sen var allt frid och fröjd igen =)
Kollade tempen imorse och hon var feberfri så jag hoppas det håller i sig.

Nu ska jag åka till Gagnef och jobba.


Kommentarer
Postat av: Faster

Duktiga tjejen! Hoppas hon hållt sig feberfri och att ni får det trevligt i gbg.

Kram från faster och kusinen

2009-11-26 @ 18:32:36
URL: http://tessiluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0