söndag 15 oktober

GRATTIS till min farfar som fyller 85 år idag!!
Och GRATTIS i efterskott till tant Johanna som blev 30 år igår!!
Och så kan jag ju passa på att tacka för två trevliga fester igår =)
Och Tack till mormor o morfar som var snälla och tog hand om Lillsan igår så vi kunde gå på Johannas 30 års kalas.
Så nu vet ni vad vi har sysslat med i helgen, vi har kalasat hela lördagen =)
Först i Gagnef och sen i Smedsbo bystuga. Väldigt trevlig lördag tycker jag =)
Lilly hade nog kul hon med, hon älskar ju att leka med morfar!



Vi föräldrar fick sova ända till 8.45 idag =)
Sen vid 9 kom morfar och Lilly så då fick vi gå ut i sandlådan och leka med geggan...
Sen åkte vi lite "lövkana" i backen utanför innan jag fick nog och vi gick in. Lilly var mindre nöjd med mitt beslut men ångrade sig när hon fick mjölk och Lillybakad bulle =)

Nu har hon fått lunch och sover sött i sin säng och jag ligger i soffan och slappar. Tobias är o klättrar på svärisarnas tak, han skulle hjälpa till o sätta upp nått för att inte snön skulle rasa ner...eller nått sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0